جزئیاتی از مراسم تحلیف مسعود پزشکیان؛ نهمین رئیس‌جمهور ایران قالیباف از عزم مجلس شورای اسلامی برای حداکثر تعامل با دولت چهاردهم خبر داد اعلام آمادگی مخبر برای حمایت از دولت چهاردهم میزان حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ مشخص شد | کدام سربازان ۱۸ میلیون تومان حقوق می‌گیرند؟ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش بر اهمیت پدافند هوایی تاکید کرد یک کارشناس سیاسی: سیاست آمریکا در مواجهه با فلسطین تغییری نمی‌کند | رویکرد ضدفلسطینی در دنیا به چالش کشیده شده است | نتانیاهو نگران سقوط خودش است رفاقت برای ایران، برای انقلاب! رژیم صهیونیستی می‌گوید یک پهپاد را بر فراز میدان گازی «کاریش» رهگیری کرده است آخرین جزئیات پرونده فساد در فوتبال | ۱۸ نفر تحت تعقیب قضائی هستند ترامپ دوباره انتقاد کرد | آمریکا مضحکه عام و خاص شده است بایدن و پادشاه اردن درباره آتش‌بس در غزه گفت‌وگو کردند سخنگوی وزارت دفاع چین: ناتو از درگیری اوکراین نفع می‌برد اوکراین از آمادگی برای مذاکره با روسیه خبرداد رژیم صهیونیستی در مذاکرات آتش‌بس غزه خواسته‌های جدید مطرح کرد پایگاه آمریکا در شرق سوریه برای دومین بار در ۲۴ ساعت گذشته هدف حمله موشکی قرار گرفت مراسم تنفیذ مسعود پزشکیان فردا (۷ مرداد) در حسینیه امام‌خمینی‌(ره) برگزار می‌شود رئیس‌جمهور گامبیا: امیدوارم در دولت پزشکیان شاهد همکاری‌های موثرتر با ایران باشیم معاون رئیس‌جمهور و وزیر امورخارجه ترکمنستان برای مراسم تحلیف به تهران می‌آیند کشته و زخمی شدن ۶ نظامی صهیونیست در غزه آوارگی ۱۸۰ هزار فلسطینی درپی عملیات اسرائیل در خان یونس حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه الحدیده یمن (۵ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح دوبرابر شد | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به‌زودی اجرا می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۰۸۶۶
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
  • ۱
حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح دوبرابر شد | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به‌زودی اجرا می‌شود
در جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر دفاع، خبر از دوبرابرشدن حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح و اجرای قریب‌الوقوع متناسب‌سازی حقوق آنان داده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر دفاع گفت: طبق گزارش ارائه‌شده، حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح دوبرابر شده و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح به‌زودی اجرا خواهد شد و حقوق آنان ترمیم و تکمیل می‌شود.

ابراهیم رضایی با اشاره به جزئیات جلسه عصر دیروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و همچنین جمعی دیگر از مسئولان وزارت دفاع در محل این وزارت‌خانه برگزار شد.

وی توضیح داد: در این جلسه امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گزارشی از فعالیت‌ها و دستاورد‌های این وزارتخانه ارائه کرد و به تنوع و گستردگی فعالیت‌ها در وزارت دفاع از جمله در حوزه‌های دفاعی، صنایع دفاعی، حقوقی، مهندسی و دیپلماسی دفاعی اشاره و تاکید کرد که کار اصلی و گام اساسی وزارت دفاع در دولت سیزدهم قرار گرفتن این وزارت‌خانه در مسیر راهبرد‌های کلان کشور بوده است.

رضایی افزود: همچنین وزیر دفاع اشاره‌ای به دستاورد‌های این وزارت‌خانه داشت که از جمله آن رشد چهاربرابری در صادرات است. همچنین درباره ضعف‌های رژیم صهیونیستی، گفته شد که رژیم صهیونیستی با صرف این‌همه هزینه نتوانسته است دفاع هوایی خودش را کامل کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دیگرمسئولان وزارت دفاع نیز گزارشی از عملکرد این وزارت‌خانه در سه سال اخیر و در دولت شهید رئیسی از شهریور ۱۴۰۰ تا تیر ماه امسال ارائه کردند ازجمله اینکه تولید نظامی در این دوره ۲/۵ برابر و صادرات تولیدات و محصولات نظامی رشد سه‌برابری داشته و همکاری با شرکت‌های بخش خصوصی ۴/۶ برابر شده است.

وی گفت: در این جلسه مطرح شد که فروش سازمان صنایع دفاعی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۰ دوبرابر افزایش داشته و برنامه‌ریزی شده که امسال هم مجدداً افزایش داشته باشد. همچنین گزارشی در زمینه توسعه محصولات، فناوری‌ها و زیرساخت‌ها و همین‌طور بومی‌سازی قطعات در مجموعه وزارت دفاع ارائه شد.

رضایی بیان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پشتیبانی خودش را از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد تا ان‌شاء‌الله این نیرو‌ها به بالاترین سطح از بازدارندگی رسیده و هرچه بیشتر تولید قدرت و اقتدار دفاعی برای کشور داشته باشند؛ انتظار مجلس شورای اسلامی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز اجرای کامل قانون برنامه هفتم توسعه است.

منبع:خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
0
0
مگر تطبیق دادن شاغل با بازنشسته چقدر کار داره که ۵ ماهه امروز فردا میکنند ایا برای افرایش حقوق خودشان باشه همین جوری عگل میکنند خداوند متعال از شما نکذره که مارا در اتاق انتظار نگه داشتید خدا وند زندگی شما از ما بدتر بشه انشاالله
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->